وظایف و اختیارات مدیریت امور اداری:
1. اجرای قوانین و مقررات اداری؛
2. سازماندهی فعالیتها و تقسیمکار و تعیین وظایف حدود و مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت نظر؛
3. صدور دستورات لازم بهمنظور ایجاد هماهنگی بین واحدها و تعیین خطمشی و نظارت بر حسن اجرای آن؛
4. نظارت بر حسن انجام کلیه امور گمرکی و کارپردازی موسسه و ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان ذیربط؛
5. نظارت بر حسن اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به امور انبارهای موسسه؛
6. نظارت در تنظیم و پیشنهاد بودجه اداره امور اداری؛
7. نظارت بر حسن اجرای قوانین استخدامی کارکنان موسسه؛
8. همکاری و نظارت در امور مربوط به حفاظت ساختمانها و اموال موسسه؛
9. ابلاغ بخشنامهها و دستوالعمل به واحدهای مربوط و نظارت بر اجرای آن؛
10. نظارت در امور مربوط به نظم و انتظامات در محیط و نظافت ساختمانها؛
11. نظارت بر برگزاری مناقصهها و مزایدهها بر اساس قوانین و مقررات جاری؛
12. تأمین رفاه کارکنان موسسه در قالب قوانین و مقررات جاری موضوعه؛
13. نظارت بر حسن انجام کارکنان تحت نظر؛
14. انجام سایر امور محوله.
تاریخ بروزرسانی : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶