انتصاب دکتر احمد شه‌گلی به سمت مدیریت گروه «فلسفه اسلامی» مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

انتصاب دکتر احمد شه‌گلی به سمت مدیریت گروه «فلسفه اسلامی» مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر احمد شه‌گلی به سمت مدیریت گروه «فلسفه اسلامی» مؤسسه منصوب شد. این حکم توسط رئیس مؤسسه، دکتر عسکر دیرباز، ابلاغ شده است.

در پیام دکتر دیرباز آمده است: 

باسمه تعالی

برادر و استاد گرامی جناب آقای دکتر احمد شه‌گلی

سلام علیکم

احتراماً، با عنایت به توانمندی علمی، شایستگی‌های اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی در گروه فلسفة اسلامی، بدینوسیله جناب عالی از تاریخ 1402/03/17 به سمت مدیرگروه فلسفة اسلامی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و با همکاری اعضای محترم گروه و هماهنگی با معاونت محترم پژوهشی و با برنامه‌ریزی دقیق گام‌های بلندی در مسیر ارتقاء و پیشرفت گروه بردارید. جهت‌گیری پژوهش‌ها در مسیری که مرزهای دانش را در این زمینه پیش برده در راستای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تولید علم نافع باشد موردانتظار است.

عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه

 

همچنین، رئیس مؤسسه از زحمات ارزشمند دکتر محمد حسین‌زاده، مدیر سابق گروه فلسفه اسلامی، تشکر و قدردانی به عمل آوردند. متن پیام ایشان به شرح زیر است: 

برادر و استاد گرامی حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر محمد حسین‌زاده

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات بیشتر،‌ بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس و قدردانی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفة ایران بابت مدیریت جناب‌عالی در گروه فلسفة اسلامی، پیشبرد اهداف گروه و مؤسسه و برگزاری همایش‌ها، ‌مدرسه‌ها و نشست‌های پربار تقدیم حضورتان می‌گردد. مستدعی است گزارشی جامع از اقدامات و خدمات گروه فلسفه اسلامی در دوره مدیریت جنابعالی به اینجانب منعکس شود. امید است مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و گروه فلسفة اسلامی همچنان از مشورت‌ها و تجارب ارزنده جناب‌عالی بهره‌مند باشد.

عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه

محمد حسین زاده - 001 دکتر محمد حسین‌زاده

۱۶ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.