انتصاب دکتر علی حسین‌خانی به سرپرستی «امور آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی»

انتصاب دکتر علی حسین‌خانی به سرپرستی «امور آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی»
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر علی حسین‌خانی به سرپرستی «امور آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی» مؤسسه منصوب شد. این حکم توسط معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه، دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، ابلاغ شده است.
در حکم ایشان آمده است:
 
سلام علیکم
 با عنایت به شایستگی‌ها، توانمندی اجرایی و تجربیات ارزش‌مند جناب‌‌عالی، به موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست امور آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی» مؤسسه منصوب می‌کنم.
همکاری دقیق و به‌موقع با سایر ارکان معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، فعال‌تر نمودن شورای تخصصی امورآموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی، برنامه‌ریزی، ارزشیابی و نظارت مستمر بر اجرای فعالیت‌های آموزشی، ارتقاء و بهبود فرایندهای تنظیم برنامه کلاسی دانشجویان با هماهنگی گروههای پژوهشی و نظارت برفرایند برگزاری امتحانات و ثبت نمرات در سوابق آموزشی، برنامه‌ریزی جهت کوتاه‌تر نمودن فرایند دفاع از رساله‌های دکتری،‌ ثبت و ضبط دقیق سوابق آموزشی دانشجویان و تسهیل امور آموزشی از جهت صدور گواهی‌نامه‌های فارغ التحصیلی، دانشنامه، امور رفاهی و ...، فعال نمودن ظرفیت پذیرش دانشجویان بین‌المللی در چهارچوب ضوابط قانونی وزارت علوم، ‌تهیه و تعریف سرفصل‌های دورس برای دوره‌های پسادکتری با همکاری مدیران گروه‌های پژوهشی،‌ جذب و پذیرش دانشجویان خارجی جهت گذراندن دوره‌های فرصت مطالعاتی، تحول در برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی تخصصی آزاد و نظارت برنحوه ارائه آموز‌ش‌های تخصصی و مدیریت شایستة بخش امور آموزشی با همکاری همه همکاران ارزشمند در بخش‌های مختلف علمی و اجرایی مؤسسه از عمده انتظارات اینجانب از جناب‌عالی است.
لازم می‌دانم از خدمات فراوان برادر ارزشمند جناب آقای دکتر میثم توکلی‌بینا،‌ که پیش از این منشأ خدمات ارزنده‌ای در امور آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه گردید،‌ تشکر و قدردانی نمایم.
توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه احدیت خواستارم. 

سیداحمد غفاری قره‌باغ، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه

۲۱ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.