انتصاب دکتر اسماعیل رادپور به سرپرستی «امور پژوهشی»

انتصاب دکتر اسماعیل رادپور به سرپرستی «امور پژوهشی»
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر اسماعیل رادپور به سرپرستی «امور پژوهشی» مؤسسه منصوب شد. این حکم توسط معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه، دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، ابلاغ شده است.
متن حکم ایشان به قرار زیر است:
 
جناب آقای دکتر اسماعیل رادپور
عضو محترم گروه پژوهشی ادیان و عرفان
سلام علیکم
با عنایت به شایستگی‌ها، توانمندی اجرایی و تجربیات ارزش‌مند جناب‌‌عالی، به موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست امور پژوهشی» مؤسسه منصوب می‌کنم.
همکاری دقیق و به‌موقع با سایر ارکان معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، تعامل پویا  و همدلانه با اعضای محترم هیئت علمی و پیگیری دقیق و به‌موقع امور مرتبط،  فعال‌تر نمودن شورای گروه‌های پژوهشی و شورای مدیران معاونت پژوهشی، برنامه‌ریزی جهت تعامل مناسب برای تحول در برنامه‌ها و دستاوردهای پژوهشی، همکاری با اندیشمندان و پژوهشگران محترم دانشگاهها و پژوهشگاه‌های داخل و خارج از کشور، تدوین و بازنگری آیین‌نامه‌های اعضای هیئت علمی جهت تسهیل امور پژوهشی، فرهنگ‌سازی، پایش، ‌شناسایی و مستندسازی و ترویج دستاوردهای علمی مؤسسه و مدیریت شایستة بخش پژوهش با همکاری همه همکاران ارزشمند در بخش های مختلف علمی و اجرایی مؤسسه از عمده انتظارات اینجانب از جناب‌عالی است.
لازم می‌دانم از جناب آقای دکتر حسین جلیلیان،‌ که  منشأ خدمات ارزنده‌ای در امور پژوهشی مؤسسه گردید،‌ تشکر و قدردانی نمایم.
توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه احدیت خواستارم.

سیداحمد غفاری قره‌باغ، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه 

۲۱ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.